NYHET - Boka online!

Ibland så är belastningen hög på telefonerna, och då är online ett smidigt sätt att boka service och reparationer.
För bokning online, kan ni kontakta oss dygnet runt.

•  Fyll i dina uppgifter och önskat arbete.

•  Skicka ifyllt bokningsformulär till oss, så kontaktar vi er inom kort för en tid i verkstaden.


Därför kan du känna dig trygg
•  Vår serviceverkstad är auktoriserade och specialiserade för Adria, Carthago, KABE och Sun Living. Självklart utför vi även arbeten på alla fabrikat.

•  När du lämnar din husbil/husvagn för service till vår auktoriserad verkstad kan du känna dig säker på att husbilen/husvagnen blir servad på bästa möjliga sätt. Vi använder oss av den senaste tekniken, välutbildade tekniker och i första hand originaldelar så att husbilen/husvagnen bevarar sitt originalskick. 

•  Service genomförs utifrån ett serviceprotokoll. Kundmottagaren går tillsammans med dig igenom vad som ska göras med husbilen/husvagnen och om några tilläggsarbeten ska utföras.

•  Vi rekommenderar våra kunder att lämna i sin husbil/husvagn på en årlig service. Gärna i samband med täthetskontrollen. Årsservicen blir en perfekt avslutning eller start på säsongen för er husbil, husvagn eller släpvagn. Vi ser över allt från gasolsystem, vattensystem, värmesystem, elsystem och bromssystem till chassi, övriga säkerhetsdetaljer samt inredning.

•  När du lämnar husbilen/husvagnen till en auktoriserad serviceverkstad kan vi garantera att du har en husbil/husvagn som inte bara är säker och håller hög prestanda, utan också bevarar sitt andrahandsvärde.


Öppettider för verkstad:
Mån. 9.00-17.00
Tis-Fre. 8.00-17.00

Kontakt:
Mikael Sanfridsson - Verkstadschef/Kundmottagare
016-34 40 80, och tryck 3 för verkstad.
mikael@caravan.se

BOKA ONLINE

 

Kunduppgifter

 Namn:
 Telefon:
E-post:
 

Fordonsuppgifter

 VIKTIGT - Registreringsnummer:
 Fabrikat (t.ex. KABE):
 Modellbeteckning (t.ex. Coral 670 SL):
 Årsmodell:
 

Önskad bokning

 Ange service, reparation, montering, osv. SKRIV TYDLIGT vad ni önskar få hjälp med:
 (Om du har svårt att beskriva önskad service, reparation eller montering så har du här möjlighet att bifoga bilder här nedanför)
Bild #1:
Bild #2:
Bild #3:
Bild #4:
 

Önskat datum för hämtning av fordon

OBS! Bokning samt datum/tid fastställs vid bekräftelse från kundmottagare:
    Kalender



 

Så fotograferar du reservdelen eller skadan

Här är exempel på hur du bör fotografera reservdelen eller skadan:

1. Tydlig och inzoomad på den aktuella skadan. 
2. Utzoomning av skadan.
3. Helhetsbild av fordonet inklusive registreringsskylt.

Kontaktinfo

Jennie
Jennie

Kundmottagare/Reservdelar
Telefon: 016-34 40 80 - Tryck 3 för verkstad
E-post: reservdelar@caravan.se

Mikael
Mikael

Verkstadschef/Kundmottagare
Telefon: 016-34 40 80
E-post: mikael@caravan.se

Kontakta oss

Viggeby Solbacken
635 09 Eskilstuna

Telefon: 016-34 40 80
E-post: info@caravan.se
Fax: 016-35 80 85

Öppettider

Försäljning & Butik
Måndag - Fredag: 09.00 - 18.00
Lördag: 10.00 - 14.00
Söndag: Stängt
Verkstad
Måndag: 09.00 - 17.00
Tisdag - Fredag: 08.00 - 17.00

Några ord från vår VD

Vi är ett fullserviceföretag. Det betyder att vi säljer, servar och utrustar allt från minsta husvagn till största husbil. Vår 48-åriga erfarenhet borgar för Din trygghet med hög kvalitet- och servicenivå.

För oss på Caravan AB är Din fritid viktigast. Vi vet att en bra husbil eller husvagn inte bara innebär en god bekvämlighet, utan också skapar minnen för livet som gärna delas med nära och kära.

Läs mer här »

Håkan Johansson, VD, Caravan AB i Eskilstuna